Service bedrijf Jan Castelein nieuwe bordsponsor

15 februari 2017 21:30

VV Delfstrahuizen heeft weer een nieuwe sponsor mogen verwelkomen. Service bedrijf Jan Castelein uit Scharnegoutum is voortaan zichtbaar door middel van een sponsorbord aan ons hoofdveld. Het Service Bedrijf heeft er tevens voor gezorgd dat ons tweede elftal is voorzien van nieuwe (wedstrijd) inloopshirts.

Servicebedrijf Jan Castelein is dealer van SAC melkinstallaties en is een kwarteeuw geleden opgericht. Na een voorzichtige start in reparatie van melkinstallaties bouwt de organisatie nu complete stalconcepten op vele plaatsen. Het motto van de organisatie is ‘meedenken met de boer’. Jan Castelein richt zich niet alleen op het bouw of verbouwen van een melkveestal maar geeft ook deskundig advies op verschillende niveaus. Dit kan bijvoorbeeld zijn: het besparen op energiekosten, bespreken van onderhoudskosten of het geven van objectief advies over verschillende materialen.

Klik hier voor meer informatie.