Lidmaatschapsinformatie

Aanmelden doe je online via het inschrijfformulier. Na verwerking van je aanmelding krijg je bericht van de ledenadministratie.
Voor het seizoen 2023/2024 zijn de contributies vastgesteld op:

Team Bedrag
Kabouters JO6  €    25,00
JO7  €    45,00
JO8  €    70,00
JO9  €    70,00
JO10  €    75,00
JO11  €    75,00
JO12  €    80,00
JO13  €    80,00
JO14  €    90,00
JO15  €    90,00
JO16  € 100,00
JO17  € 100,00
JO18  € 110,00
JO19  € 110,00
Niet spelend  €    50,00
Niet spelend +  €    80,00
Senior - Dames  € 160,00
Senior  € 175,00

* Alle bovengenoemde bedragen zijn inclusief €15,- wasgeld per jaar
Jeugd en pupillen worden ingedeeld naar leeftijd, echter kan door het jeugdbestuur en/of de technische commissie gekozen of besloten worden een speler in een hogere of lagere leeftijdsgroep te plaatsen. Bijvoorbeeld bij gebrek aan voldoende spelers van een zelfde leeftijdsgroep. Zie hiervoor de procedure teamindelingen.

De contributieverdeling wordt echter altijd naar leeftijdsindeling gemaakt en bepaald waarbij wij als club gebruikmaken van de peildatum 1 januari van hetzelfde jaartal waarin het seizoen start.
Ga je verhuizen? Krijg je een nieuw telefoonnummer,  een ander e-mailadres of veranderen er andere dingen? Geef deze wijzigingen meteen online door via het formulier wijziging(en) doorgeven
Ben je trainer, leider, teambegeleider, scheidsrechter of grensrechter bij VV Delfstrahuizen? Dan dien je in het bezit te zijn van een bondslidmaatschap (niet spelend lid + of spelend lid). De KNVB eist dat vrijwilligers die betrokken zijn op het veld, lid zijn van de KNVB en zodoende ook van VV Delfstrahuizen.
Vanaf seizoen 2019/2020 gaan wij als vereniging meer communiceren richting de leden via het 'digitale verkeer'. Belangrijke speerpunten hierbij zijn dat wij als vereniging mee willen gaan met de recente digitale ontwikkelingen, de privacy wet en ons privacy beleid willen waarborgen en tevens een bijdrage willen leveren aan het milieu om minder papier af te drukken.

Wij zullen gebruik gaan maken van nieuwsbrieven om belangrijke en waardevolle informatie met de leden te delen. Ook zullen de facturen per seizoen 2019/2020 via de e-mail verstuurd gaan worden.