Dikke Tút nieuwe shirtsponsor tweede elftal

7 december 2016 19:00

Sinds begin dit seizoen prijkt de Dikke Tut op het wedstrijdshirt van het tweede elftal. Het eetcafé is al jarenlang trouwe sponsor van v.v.Delfstrahuizen en is nu ook als shirtsponsor actief. Een paar weken terug zijn door kledingleverancier Intersport de Leeuw de nieuwe wedstrijdshirts (foto) afgeleverd.

Eetkavee Dikke tut is een, aan het water gelegen, restaurant in Delfstrahuizen. De Dikke Tut is de perfecte plek voor een gezellig diner voor kleinere en grotere groepen. De vriendelijke bediening staat voor u klaar om u te voorzien van een heerlijk avondje genieten.