Vacature trainer/coach 2e elftal vv Delfstrahuizen

28 maart 2024 16:30

Vv Delfstrahuizen is een ongeveer 350 leden tellende voetbalvereniging uit het tweelingdorp Echtenerbrug/Delfstrahuizen. Het eerste elftal speelt momenteel zijn wedstrijden in de 4e klasse A. Het tweede elftal speelt zijn wedstrijden in de derde klasse 2 zaterdag, KNVB district Noord.

Vv Delfstrahuizen is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar een enthousiaste en ambitieuze trainer die in samenwerking met de hoofdtrainer en de jeugdtrainers het voetbal naar een hoger niveau kan tillen. Het tweede elftal bestaat komend seizoen grotendeels uit de huidige JO19 momenteel uitkomend in de 1e klasse, aangevuld met geroutineerde senioren.
Wij zoeken een trainer/coach die o.a:

• In het bezit is van de vereiste papieren;
  • Leiderschap toont en een jonge selectie motiveert;
  • Interesse en betrokkenheid toont in de vereniging;
  • Op een respectvolle en positieve wijze samenwerkt;
  • Goed communiceert en samenwerkt met overige trainers, spelers, stafleden en bestuur;

Als vereniging hebben we het volgende te bieden:
  • Een passende vergoeding;
  • Een prachtig sportpark;
  • Een open en warme vereniging met veel vrijwilligers en een grote supportersschare;
  • Een fanatieke en ambitieuze spelersgroep.

Indien u belangstelling heeft voor deze functie stuur dan uw motivatie en cv naar: [email protected]
T.n.v bestuur vv Delfstrahuizen.

Voor meer informatie vooraf kunt u zich richten tot Sybren Bangma (06-28646153).