Rabo Clubsupport: jouw stem is geld waard!

5 september 2022 20:30

R A B O C L U B S U P P O R T
V.v. Delfstrahuizen doet een beroep op al hun leden welke lid zijn bij de Rabobank. Leden van de Rabobank kunnen via de Rabo App of www.rabobank.nl hun stem uitbrengen op onze club, en deze stem is goud waard!

De opbrengst van vorig jaar is geïnvesteerd in LED-verlichting rond het trainingsveld. Nu dit gerealiseerd is, sparen we dit jaar voor energiezuinige verlichting binnen in het clubgebouw.
Stemmen is mogelijk voor Rabobank-leden vanaf 12 jaar en ouder.  V.v. Delfstrahuizen is op de website te vinden onder de regio Sneek-ZuidwestFriesland. In de Rabo App is je stemknop te vinden onder Zelf regelen - Lidmaatschap - Rabo Clubsupport.