Steun Michiel en Greetje bij hun fietstocht over de Alpe d'HuZes

27 december 2018 17:00

Zoals velen van jullie al weten doen onze leden Michiel en Greetje mee aan de Alpe d’HuZes waar er wordt gefietst tegen kanker. Het doel is om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek. Deelnemen betekent: ‘de klim van je leven maken, voor het leven van een ander’. Steun Michiel en Greetje hierbij!

Het komt helaas te veel voor binnen deze wereld. Uiteraard kunnen ze dit niet alleen en zijn alle donaties welkom. Als voetbalvereniging kunnen wij Michiel en Greetje helpen om meer geld in te zamelen. Elke euro is er namelijk 1!

Voor zowel Michiel als Greetje is er een aparte pagina waar je kunt doneren.
Klik hier voor Michiel Bakker

Klik hier voor Greetje Bakker-van der Singel