Uitnodiging algemene ledenvergadering vrijdag 24 september

13 september 2021 8:15

Graag nodigt het bestuur van v.v. Delfstrahuizen alle leden uit voor de algemene ledenvergadering op 24 september. Deze uitnodiging geldt ook voor de ouders van onze jeugdleden. Ook voor jullie is het interessant om te weten wat de voetbalvereniging voor de kinderen gaat brengen de komende tijd. De vergadering start om 20:00 in onze eigen kantine op Sportpark de Kampen. De vergadering zal plaatsvinden in de kantine van ons complex. I.v.m. de huidige maatregelen rondom corona is schriftelijke opgave nodig via [email protected].

Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan of je het juiste mailadres hebt toegestuurd naar ons. Vergeet ook niet om in de spam te kijken. Ook hier hebben we geluiden gehoord dat dit bij een aantal mensen een issue is.