Delfstrahuizen zoekt verloren spullen

29 augustus 2018 22:15

Elk jaar proberen we er als club weer goed op te staan voor het nieuwe voetbalseizoen. Daarvoor hebben we veel kledingstukken en/of andere producten aangeschaft welke eigendom zijn van de club. Helaas raakt er soms wel eens iets zoek wat ons als voetbalvereniging onnodig veel geld kost. Wij willen ons leden dan ook vragen om even goed in de kasten/voetbaltas etc te kijken of men nog spullen heeft welke eigendom zijn van de voetbalvereniging.

De volgende artikelen zijn wij al een tijd kwijt:
  • Zwarte wedstrijdbroekjes (Inclusief gedrukte nummers).
  • Twee zwarte (winter) trainingsjassen.
  • Een ballenzak
Mocht je in het bezit zijn van één van bovenstaande artikelen en/of iets anders wat als eigendom toebehoort tot vv Delfstrahuizen dan kun je dit op een zaterdag inleveren in de bestuurskamer.