Van het Jeugdbestuur: Procedure teamindelingen

11 juli 2018 20:45

Aan alle jeugdspelers, ouders/verzorgers en leiders/trainers. Jaarlijks staan een aantal vrijwilligers voor een zeer lastige taak; het indelen van de teams voor het nieuwe seizoen. Tegen het einde van het seizoen worden de nieuwe teamindelingen bekend gemaakt. Dit geeft meestal enorm veel stof tot praten. Daarom willen wij – via deze weg – uitleggen hoe deze indelingen tot stand komen.

V.V. Delfstrahuizen is een niet al te grote, maar gezellige dorpsclub en heeft zo’n 100 jeugdspelers verdeeld over de diverse jeugdteams. Dit brengt met zich mee dat vastgestelde uitgangspunten niet altijd kunnen worden gevolgd en dat het vaak onmogelijk is er voor te zorgen dat iedereen met de vastgestelde indeling tevreden is.

In de tekst die hierna volgt, nemen wij je mee door de procedure van de jaarlijkse teamindelingen, omdat er soms (volgens ons) te snel commentaar komt uit alle hoeken (spelers, ouders en trainers) van de vereniging. Wij hopen hierdoor meer begrip te krijgen voor onze beslissingen, ook al ben je het niet altijd eens met de genomen beslissingen.

Klik hier om verder te lezen.