Hoofdtrainer Visser verlengt contract bij Delfstrahuizen met een jaar

7 mei 2018 13:15

Gerben Visser staat ook volgend seizoen aan het roer bij vv Delfstrahuizen. De 27-jarige interim-trainer heeft afgelopen week zijn aflopende contract met een jaar verlengd, tot de zomer van 2019. Visser is bezig aan zijn eerste seizoen als trainer van Delfstrahuizen nadat hij het in maart heeft over genomen van de opgestapte Martin de Jong.

Zowel het bestuur, Visser als de spelersgroep hebben een goed gevoel bij de contractverlenging. Op dit moment staat Visser met zijn ploeg op een uitstekende 3e plek wat aan het eind van de rit nacompetitie voor promotie zou betekenen. Na een moeizame start met twee gelijke spelen hervond Delfstrahuizen zijn vorm tijdens de wedstrijd tegen Tollebeek. Vanaf die wedstrijd wisten de withemden vier keer op rij te winnen met als hoogtepunt de 0-2 overwinning op nummer 2 Wolvega afgelopen zaterdag.

Ook het contract van leider Herman Slump is met een jaar verlengd. Slump gaf altijd aan dat de termijn twee jaar zou zijn maar liet weten het zo erg naar zijn zin te hebben dat hij nog graag een jaar door zou willen gaan. Ook hier zijn alle partijen erg content mee!