Alle thuiswedstrijden 17 maart afgelast

17 maart 2018 11:30

Vanwege het winterweer zijn alle wedstrijden op Sportpark de Kampen komen te vervallen. In navolging van de KNVB - welke in de leeftijd t/m 011 al in het gehele land had afgelast - heeft vv Delfstrahuizen dit doen besluiten voor alle thuiswedstrijden. De vorst heeft ervoor gezorgd dat de velden onbespeelbaar zijn geworden. Wanneer deze wedstrijden worden ingehaald is nog niet bekend, houdt de website daarom dan ook nauwlettend in de gaten.

Ook het eerste elftal komt vandaag niet in actie. In Wolvega zag men zich ook genoodzaakt om de wedstrijden af te lassen vanwege de harde velden.

Om 16:00 is de kantine wel geopend. Wij zien jullie daar!