Alternatieve berentocht 10 februari

3 februari 2018 10:30

In het verleden hebben wij meerdere keren een berentocht mogen organiseren. Langdurige en stevige kou blijft helaas uit waardoor het al een aantal jaren geleden is dat dit voor het laatst heeft plaats gevonden. Als alternatief organiseren wij daarom een quiz op 10 februari in onze kantine. Om daarnaast in de winterse sferen te blijven verkopen wij snert en broodjes Unox.

Overigens wil dit niet zeggen dat we de 'echte berentocht' al uit ons hoofd hebben gezet. Stiekem staat de deur nog op een kier, zeker ook gezien de naderende kou welke ons te wachten staat!