Delfstrahuizen boekt minimale overwinning in nuttige oefenwedstrijd

20 augustus 2017 16:30

Met een grote selectie van maar liefst 21 spelers reisde Delfstrahuizen af naar Woudsend voor het eerste oefenduel van de voorbereiding. Na een gezamenlijke lunch met de spelers van Woudsend werd er afgetrapt voor de opmaat naar een nieuw seizoen. Uiteindelijk was een doelpunt van Albert van der Veen genoeg voor een minimale overwinning: 1-0.

Alleen keeper Jan de Haan mocht 90 minuten aantreden. De veldspelers die de eerste helft speelden werden allen vervangen in de tweede helft. Beide ploegen hadden de wedstrijd onder controle en waren de bovenliggende partij ten opzichte van Woudsend. Uiteindelijk was een hard afstandsschot van circa 25 meter de goalie van Woudsend te machtig. Ondanks dat er nog voldoende kansen te noteren waren bleef het bij dit enige doelpunt. Daardoor mocht Albert van der Veen zich matchwinner noemen.

Aanstaande dinsdagavond om 19:30 speelt de ploeg van trainer Martin de Jong tegen derdeklasser Nijland op Sportpark de Kampen in Delfstrahuizen.