Delfstrahuizen 1 start zaterdag met voorbereiding

2 augustus 2017 12:45

Delfstrahuizen 1 start zaterdag de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2017/2018, De equipe van trainer Martin de Jong zal met een (voorlopige) selectie, aangevuld met een aantal talentvolle A-junioren, starten aan het nieuwe seizoen. In de loop van de voorbereiding zullen een aantal spelers afvallen en zich vervolgens gaan melden bij de tweede selectie.

De eerste oefenwedstrijd wordt in en tegen Woudsend afgewerkt op zaterdag 19 augustus. De oefenwedstrijden die daarop volgen zijn tegen respectievelijk Nijland, Ens en Joure (ZO-1). In het bekertoernooi treffen de withemden Top'63, WWS en SWZ Boso Sneek (Zat). De speeldata van deze bekerwedstrijden zijn als volgt:

02-09-2017 (14:30) - SWZ Boso Sneek - vv Delfstrahuizen
09-09-2017 (14:30 - vv Delfstrahuizen - TOP'63
16-09-2017 (14:30) - WWS - Delfstrahuizen

Klik hier
voor een volledig schema van de voorbereiding.