Staphorst dames – E.B.C./ Delfstrahuizen Dames 1 12 april 2017 0-4

Vrouwen zaterdag, VR1, 4e klasse B

12 april 2017 19:30

Onbekend

Onze eerste avond wedstrijd dit seizoen. Het is koud en regenachtig… hmmm niet echt ideaal. Hopelijk is dit niet het voorteken van de wedstrijd. We gaan blanco de wedstrijd in. Staphorst hadden we nog niet eerder ontmoet, daarnaast hebben we vrijwel niets meer te winnen of te verliezen. Dus lekker ballen met die hap. Na even zoeken krijgen we steeds meer vat op de wedstrijd. Alise en Klaske hebben samen een mooie aanval maar helaas gaat de bal niet het doel in. Niet veel later wordt er een bal op Alise gegeven, op snelheid gaat ze erachteraan en weet de 0-1 te maken. Tynke gaat op avontuur richting de goal. Ongemerkt heeft ze nog een 1 2tje met Alise, daarna een schot op doel die terug komt en uiteindelijk: ja hoor de 0-2 op het bord door Tynke. Uit de corner van Carolien kan Alise de bal er zo in tikken. De tweede helft spelen we de wedstrijd uit. De aanvallen gaan wat heen en weer, maar echt bij onze goal komen onze tegenstandsters niet. Nog een goed uitgespeelde kans van Tynke, die uiteindelijk de bal op Alise geeft. En Alise is erg trefzeker deze avond dus ja hoor daar ligt ook de 0-4 in de netten. Met deze mooie stand mogen we de douches betreden.