Vacature trainer/coach 2e elftal vv Delfstrahuizen

28 maart 16:30  Vv Delfstrahuizen is een ongeveer 350 leden tellende voetbalvereniging uit het tweelingdorp Echtenerbrug/Delfstrahuizen. Het eerste elftal speelt momenteel zijn wedstrijden in de 4e klasse A. Het tweede elftal speelt zijn wedstrijden in de derde klasse 2 zaterdag, KNVB district Noord. meer »

Delfstrahuizen en Oudehaske in evenwicht

13 november 17:00  Het waren alweer een aantal jaren geleden dat beide ploegen elkaar in competitieverband troffen. Oudehaske wist zich jarenlang te handhaven in de 3e klasse maar hier kwam afgelopen jaar dan een einde aan. Het is voor de oranjehemden te hopen dat men hier niet zo lang in blijft bungelen als Delfstrahuizen. De withemden komen namelijk al voor het achtste achtereenvolgende jaar hier in uit. Beide ploegen hebben overigens voldoende kwaliteiten om een rol van betekenis te spelen dit jaar. In deze klasse ontlopen de opponenten elkaar nauwelijks en ook dit was afgelopen zaterdag te zien: 2-2. meer »

Teamfoto's toegevoegd aan de website

1 november 21:00  De teamfoto's welke laatst zijn genomen staan allemaal op de teampagina's. De persoonlijke foto's ontbreken nog i.v.m. de voetbalplaatjesactie van Spar Wesselius. Deze volgen allemaal later.

Plaatsjesactie Delfstrahuizen & Spar Wesselius van start

25 oktober 21:15  Na lang wachten is de plaatjesactie van Spar Wesselius eindelijk van start gegaan. Acht weken lang kunnen klanten van de Spar plaatjes sparen van de 'lokale' helden van vv Delfstrahuizen. Bij elke 10 euro krijgt men een zakje met vier verschillende foto's. meer »

Delfstrahuizen pakt eerste 3-punter van het seizoen

16 oktober 16:15  Na een moeizame en ongelukkige start van het seizoen heeft Delfstrahuizen afgelopen zaterdag eindelijk de eerste drie punten van het seizoen bij kunnen schrijven. In een prima eerste helft had de score alleen wat hoger uit moeten vallen. In de tweede helft lieten de withemden zeer moeizaam spel zien en mocht het van geluk spreken dat men de overwinning over de streep wist te trekken. meer »