VV Delfstrahuizen doet mee aan jeugdsponsoractie Poiesz (Lemmer Verlaet)

16 februari 2020 19:00

Ook dit jaar doet VV Delfstrahuizen mee aan de jeugdsponsoractie van Poiesz Supermarkten. De actie loopt van 10 februari t/m 5 april bij de Poiesz Lemmer Verlaet. Tijdens deze periode ontvangen klanten sponsormunten bij de boodschappen. Wij roepen iedereen op om de munten in de koker van vv Delfstrahuizen te stoppen.

Actieve verkoop in filiaal Lemmer Verlaet
Een onderdeel van de Jeugd Sponsor Actie is de actieve verkoop in het Poiesz filiaal waar de vereniging aan mee doet. Hier wordt geholpen bij de speciale aanbieding van de week.

Hoe verzamel ik zoveel mogelijk Jeugd Sponsor Munten?
Bij elke €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijgen Poiesz klanten een Jeugd Sponsor Munt, maar er zijn meer mogelijkheden om extra sponsormunten te ontvangen. Wekelijks staan in de voordeelfolder speciale Jeugd Sponsor Aanbiedingen waar Poiesz-klanten van kunnen profiteren. Bij deze aanbiedingen worden dus extra Jeugd Sponsor Munten uitgegeven én de klanten profiteren van euro’s voordeel.

Het inleveren van Jeugd Sponsor Munten

In Poiesz Lemmer Verlaet staat een display met kokers. De kokers zijn gekoppeld aan de 8 deelnemende clubs of verenigingen per Poiesz supermarkt. Vervolgens kun je de munten in de koker stoppen van VV Delfstrahuizen.

Mocht je niet meer in de gelegenheid komen om de munten in te leveren bij desbetreffend filiaal dan kan dit ook in onze voetbalkantine.