Vacatures vv Delfstrahuizen

22 december 2022 11:45

Beste spelers, speelsters, leden en ouders en/of verzorgers van leden en vrijwilligers,

Binnen een vereniging is vaak veel te organiseren. Aangezien een vereniging het niet kan bekostigen betaalde krachten aan te stellen, zal een vereniging vooral gebruik maken van
vrijwilligers. Deze vrijwilligers zijn nodig om de continuïteit van de vereniging te waarborgen. Zij zijn het hart van de vereniging. Zonder vrijwilligers geen voetbal. Ook bij vv Delfstrahuizen zijn we constant op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Draag je vv Delfstrahuizen een warm hart toe en wil je je steentje bijdragen of spreekt één van de onderstaande vacatures je aan? Neem dan contact met ons op.

- Bestuurslid penningmeester
- Bestuurslid kantine zaken
- Bestuurslid algemene zaken
- Leider 1e elftal vanaf volgend seizoen
- Grensrechter 1e elftal
- Trainer Jo7
- Scheidsrechters senioren
- Verkoper(ster) boekjes op wedstrijddagen van het 1e
- Bar- of keuken vrijwilliger

Als bar- of keuken vrijwilliger bedien je de bar of keuken en zorg je er voor dat de bezoekers van onze mooie kantine op een vriendelijk wijze geholpen worden aan een hapje en/of drankje. Je werkt daarbij met andere vrijwilligers en met elkaar ben je het gezicht van vv Delfstrahuizen en bepaal jij mede de sfeer en gezelligheid in onze kantine.

Interesse? Of wil je meer weten over bovenstaande vacatures? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. Of trek ons aan de mouw op de zaterdagen.

Kantine zaken: Gerrit de Vlas 06-12660438
Overige zaken: Sybren Bangma 06-28646153