Eize Slump verruilt Delfstrahuizen voor Drachtster Boys

11 juli 2022 13:15

Minder goed nieuws voor Delfstrahuizen maar een mooie uitdaging voor Eize Slump. Dat is de korte samenvatting voor het nieuws dat de jonge middenvelder zijn geluk gaat beproeven bij Drachtster Boys. De jongeling maakte indruk dit jaar in de vierde klasse A en dat is niet onder de radar gebleven.

De twintigjarige middenvelder speelde al vroeg in het eerste van Delfstrahuizen. Op 15-jarige leeftijd mocht hij zijn debuut al maken in de hoofdmacht. Hiermee heeft Slump vijf seizoenen in het eerste elftal mogen spelen. Drachtster Boys werkt zijn wedstrijden af in de eerste klasse. Als club, teamgenoten en stafleden wensen wij Eize Slump heel veel succes bij zijn nieuwe uitdaging!