Bekerwedstrijd Dames E.B.C./Delfstrahuizen – Dames DWP 4-1

Vrouwen, VR1, Groep 3 07

22 oktober 2016 12:30

Onbekend

Vandaag mochten we verder in de beker. Dit keer de derby tegen DWP. We beginnen goed. Alise moet er even in komen en na 2 missers weet ze het 1 op 1 tegen de keepster toch af te maken! 1-0. Even later een communicatie fout achterin. De bal komt stil te liggen, vrijwel voor de goal. Niemand van ons gaat erheen en de dame van DWP wel. Er zat nog net niet een strikje om…. 1-1.

De aanvallen komen veelal van onze kant. Martje heeft een mooi schot op de goal en de keepster tikt hem net over de goal. Jellina zet goed door richting goal. Omspeelt een paar dames en schiet dan richting goal. De keepster laat los en de bal kaatst terug, waar gelukkig onze Teunieke stond! 2-1. Johanna zit goed in de wedstrijd en neemt de vrije trap van 40 meter afstand, die ze prachtig in de kruising plaatst! 3-1. Niet lang daarna is er een schot op goal. Wederom laat de keepster de bal los. Nu is Liza er als de kippen bij en maakt ook haar goal! Eindstand 4-1.