E.B.C. /Delfstrahuizen Dames 1 – De Blesse Dames 20 april 2017 5-1

Vrouwen zaterdag, VR1, 4e klasse B

20 april 2017 19:00

Onbekend

Ook vanavond mochten we de wei betreden. Vorige week liep het prachtig af, dus proberen we deze flo op avond door te zetten. We beginnen vol gas. Tynke geeft een voorzet en in de loop neemt Alise hem aan en maakt het gelijk af. 1-0. Niet lang daarna doet Tynke een solo en maakt er gelijk 2-0 van. 10 10 10 wordt er geroepen. Maar zover zijn we nog niet. Maria neemt een vrije trap en Martje loopt de bal prachtig in de goal. 3-0. We krijgen prachtig voetbal te zien, Jantine doorziet een steekbal en Mirjam laat haar hakjes kwaliteiten de vrije loop. Maria (die vandaag op het middenveld speelt) geeft een mooie bal richting 2de paal en ook nu kan Martje hem er zo in tikken. 4-0. De tweede helft wil de bal het net haast niet meer in. De kansen zijn er wel, maar het afmaken laat op zich wachten. We krijgen zelfs een goal tegen! Teunieke sluit de wedstrijd op met de 5-1. Nog een mooie zin op mijn spiekbrief: bijzonder om te zien dat (bijna) alle spelers op het doel komen te staan dit seizoen. Echte Teamspirit en vooral goed voor het moraal! -x- Kathy ;-)